*Sniff sniff*

Sista lektionen avverkade vi på café station idag, det tyckte jag var ett klokt drag av vår lärare Jonas. Fick stödtolka lite åt honom också när har skulle beställa.

Hehe facebook är rätt kul ändå. Roligt tidfördriv om inte annat... Applikationen Compare People skulle nog kunna såra många om de inte fick vara i topp på någonting. Jag själv är framröstad av mina vänner som: Sötast, Mest punktlig och Luktar godast. Sen finns en rad andra placeringar och tredje placeringar också... Men jag tycker "luktar godast" är kul...tur att jag inte verkar lukta svett iallafall ;D Fast jag undrar ifall folk har sniffat på mig i smyg för att avgöra hur de skulle rösta.... man vet aldrig...kanske bäst att sova med ena ögat öppet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback