Skrällen

Igår var det Melodifestivaltittande hemma hos Simon. Jag, Simon, Micke och Enika käkade kladdkaka, cheesecake och popcorn samtidigt som vi tittade på spektaklet. En sak är klar, Björn höll inte samma standard som förra helgen. Men vad gör det när de två helt klart bästa låtarna gick vidare: Sanna Nielsen och Rognedal! Jag tyckte Luuk såg lite finurlig ut innan han läste upp sista låten som skulle gå vidare. Jag hann tänkta, Yes carola går inte vidare. Och vilken härlig känsla, vi var så nöjda där vi satt och tittade. Det var helt rätt, Carola och Andreas låt var ingen vinnarlåt. De två kändes inte som ett par på scenen, de var två soloartister... Jag hörde knappt Andreas röst bakom Carolas. Sannas låt var otroligt fin, hon har så vacker och klar röst. Rognedals var ju så härliga på scenen, de syntes att de hade det roligt.

Igår kom jag äntligen in i gymmet efter att ha lånat Ulrikas nyckel. Massa nya maskiner, jätteroligt. Har träningsvärk i låren och även i rumpan eftersom jag satt på en cykel ett tag. Men trampmaskinen var den som sög musten ur mig.

Nu ska jag ut och gå i det vackra vädret! Solen skiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback