Parfymen: Berättelsen om en Mördare

Igår var jag i stan och kollade på film men John, Micke, Helen och Markus och lite senare dök även Josefin upp. Vi hade hyrt filmen "Parfymen: Berättelsen om en Mördare". Har länge velat se den. Den var bra om än smått bisarr mot slutet. Se upp om du träffar en person med övermänsligt luktsinne, då kanske du har en potentiel mördare efter dig. Akta dig även för djurfett, det var man aldrig vad det ska användas till. ;)

  

Jag tänkte att lite olika filmpostrar kunde vara trevligt :D Vet inte vilken jag tycker är finast.. den första kanske?

Det svenska omslaget är också snyggt:


---

Igår var vi även på gymmet, jag anna och dennis. Det känns i ryggen, det suger fint när jag ska böja mig framåt. Men det känns bra, då vet man att man har gjort något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback