Längtar!

Nu är jag tillbaka i Härnösand efter en inte alltför rolig resa. Bussen som går från Strömbäck in till Umeå var försenad med 30 min, vilket gjorde att jag missade Kustbussen med några ynka minuter.  Jag satt i lokalbussen i kön på E4:an och såg hur kustbussen rullade förbi mig. Så nära men ändå.... Jag var minst sagt inte glad, eftersom nästa buss skulle gå 2 timmar senare. Men jag lyckades komma på en annan buss som även de stannade i Härnösand. Tur! Men turen höll inte i sig. Nää då går det inte att betala med kort på bussen (jättedåligt). Jag hade ju ingen chans att ta ut pengar före...daaah. Så det löste värdinnan genom att ringa och knappa in kontonummer och sånt som behövs (Känns ju igen från jobbet). Men jag måste gå och hämta mitt kvitto på Busskontoret (?). Åk aldrig med Y-buss om inget annat finns!! När jag äntligen är framme på vandrarhemmet har de bytt kod till ingången, fastän hon sade att den gamla skulle vara kvar. Gaaaah!


Det är måndag - Gustaf

Bara några dagar kvar här innan den sista praktiken är slut. Men jag tror veckan går snabbt. Det är i alla fall lite personlighetsutvecklande att fara hit helt själv. Har bara mig själv att lita på, vilket inte är tokigt alls ^_^ Gick ju utmärkt när man anlände till Umeå för 1½år sedan. Oj, shit vad tiden går fort när man har superkul!

Jag och Simon har nedräkning inför flytten... inte alltför många veckor kvar!
Och på lovet får jag träffa mina sköna vänner, jag och Malin ska sammanstråla hos Lisa-chan i Falun oom några veckor.


Kommentarer
Postat av: Lisa

YAYS!!!!! :D Ska bli så roligt! Hoppas bara inte mina lärare kommer och förstör eller nåt. >.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback