Ändrade planer

Det blir ingen resa till Falun under sportlovet... vi satsar på reunion in Älvsbyn under påsk istället. Det är ju bara 2 veckor mellan hur som helst. Jag ska dock ändå fara hem nu på fredag och vara hemma över helgen och kanske är tillbaka här på torsdagen...  Det är ju ändå 10 veckor sedan jag var hemma. Och tänk...v 10 är sportlov...sen 1½ vecka senare är det påsk och sen flyttar jag till lägenheten. Det är hur underbart som helst! Det är också en orsak till varför jag far hem över påsk...jag måste ju se över vad jag har för prylar som är värda att ta med sig tillbaka hit.


Jag var faktiskt himla duktig igår och gjorde bort hela veckans inlämningsuppgifter på en dag. Applåder till mig ^_^ Nu kan jag se fram emot veckan med rollspel och ev filmtittande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback