Mmm... choklad!

Kan inte bli mycket bättre just nu. Har precis skrivi klart min översättning och sitter nu tillbakalutad i sängen och knaprar choklad. Ur högtalarna skvalar lugn musik. Aaah.
Jag och Henrica var och tränade efter skolan vilket behöves. I alla fall för min del. Har vart helt död i skolan idag. Halvsomnade två gånger under draman och en gång under lunchen. Hemskt, jag vet! Men det gick ändå lätt att träna efter skolan. Skönt var det allt. Jag behöver jullov, kanske därför jag är trött. Eller så är det detta mörker? Men jag brukar inte påverkas av det. Kanske är nått virus som kroppen kämpar med, eller så är det något i luften på skolan.

Kanske blir att se nån film innan jag ska krypa in under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback