Julhandel och bilverkstad

Idag var det dags för det som många bävar för. Att ge sig ut och trängas med kundvagnar och kundvagnsförare. Ja det var hög tid för lite julmathandel på Maxi. Man kan nog skriva en avhandling om kunders beteende. Ett högst irriterande beteende är när en kund kör fram med sin vagn till vilken hylla som helst och blockerar hyllan för alla andra med sig själv och vagnen. Hur korkad får man vara? Lämna ifrån dig vagnen och gå 1 ½ meter för att ta det du ska ha. Gaaah!
Vi var där och handlade runt tio-tiden och det var nog klokt. Hade inte blivit någon rush än.

Har vart med bilen på en annan verkstad idag också efter jag hade pratat med mitt försäkringsbolag förra veckan. Myche trevlig karl som jobbade på verkstaden. Jag har blivit väldigt ANTI mot märkesverkstäder efter hela den här svängen med bilen. Men nu när försäkringsbolaget skickade mig till en annan verkstad så ser jag att min bil kan bli återställd. Får vänta på att mannen ska ringa mig när/om han får grönt ljus från bolaget.

Ikväll ser jag fram emot mys och massa julgodisbak. Gottegrisen har talat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback