Anders.se

Vill bara tipsa alla om en helt unik serie som har premiär på nätet ikväll: anders.se !

En tv-serie på nätet utan ljud, på teckenspråk. Det kommer att visas 8 avsnitt, ett  varje vecka med start måndagar 20.00. Sen har man på sig till onsdag kl. 00.00 att titta på avsnittet.
Serien känns väldigt speciell för oss i klassen eftersom Mindy, som är en av de två som ligger bakom serien, var våran lärare förra året. Sen har jag och Millan (o anna o dennis) träffat Filip som är den andra halvan bakom serien. Hoppas det blir en hit!

www.dramaski.se

Titta gärna, det är bara 15-20 minuter att titta på. Och ingen fara, kan du inte teckenspråk så finns det text till! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Nu har jag på allmän uppmaning öppnat min blogg igen efter min sommarstägning... Tänkte bara säga det! =) KRAM

2007-10-16 @ 16:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback