Vuxenpoäng

Din vuxenpoäng är 17!

Din ålder borde vara 31.1 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
 
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl.
  • Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden.
  • Flytta ihop med några kompisar.
  • Ge dina krukväxter till grannen.
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt.


Jag var in på Dennis blogg och såg att han hade gjort ett test på www.vuxenpoang.com , tänkte att detta måste jag prova. Haha, 31 år blev jag. Prova du också ;D

Har pluggat stora delar av dagen, först med Anna och sen med mig själv. Sedan hade jag ett välförtjänt rollspelsavbrott på några timmar. Lika roligt som alltid. Slog fyra tior...mohaha, 2 extra erf till mig. Och på tisdag, mest troligt, ska jag och marcus ha ett minispelpass.

Nej nu måste jag fortsätta plugga. Måste välja ut en lämplig text eller nått att läsa upp på svenskan, plus skriva klart det jag ska teckna på min och Stefans egna lektion på måndag. Bara 2 och en halv dag i skolan denna vecka, sen är det det ledigt torsdag, fredag, lördag och söndag. Härligt! Mycket roligt vi ska hinna med under de dagarna. Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback