Grattis Mamma!



 
~*~ Grattis Mamma! Grattis på din födelsedag och på Mors Dag! ~*~



Vad hände i helgen då? Gick allt som planerat?

I fredags glodde vi på Talang 2007 och sedan på en film som gick på tv. Helt okej film, men ingen man ser flera gånger. Jag, John, Josefine och Simon var sedan i Mönjan och knaprade på varma mackor. John gick lös med sin nyinköpta kamera. Riktigt nice kamera.

I lördags gick jag och Anna ut vid 11 och lade oss på scenen bakom skolan för att sola, men tyvärr var det rätt så molnigt. Tusan! Så vi gav upp. Senare vid klockan två tittade jag ut genom fönstret och då var det klar himmel. Slängde mig på telefonen och en stund senare låg vi därute igen. Tätt följda av några från musikalklassen.
På kvällen blev det Pirates of the ... film. Tre timmars bioupplevelse. Den var jättebra :)

Idag, söndag, ringde Anna mig vi 10 och sade att det var kanonfint ute. Jag log och sov ;P. Men 20 minuter senare var jag klar för playan igen. Strax efter att vi hade kommit dit dyker Ulrika upp och snart ett helt gäng musikalare. Haha. Alla ville njuta av solen. Vi låg nog där till efter klockan ett. Solen tog riktigt bra och jag är rödbrun över hela kroppen. Helnöjd ;D

Jag har precis kommit tillbaka efter ett spännande och äckligt rollspelspass. Vi har varit och undersökt en viss mans mystiska tillhåll. Näst sista spelpasset innan sommaren. Neeeej, jag vill inte! Kommer att utveckla rollspelsabstinensbesvär!


Kommentarer
Postat av: Carolin

Hejsan!
Tack! Jag tycker det är roligt och på tiden att prova något annat med håret. =) Det är visserligen bara toning, men ändå. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback