Sportlovet tar sin början

Nu har mitt sportlov börjat. Vad snabbt det kom, nyss var det flera veckor kvar, men har man saker för sig hela tiden så går det snabbt. Jag är nämligen ledig imorgon för att ikväll tar jag tåget till Gävle och sedan vidare till Falun. Ska hälsa på lilla Lisa och se hur hon har det där nere. Resfeber? Njaa...lite, men det är bara nyttigt. Väskan håller på att packas. Har sagt Hejdå till klassen och fler avsked blir det ikväll.

Idag var det PALT i skolan. Den var helt okej, men inte lika smaskens som hemma. Ganska maffiga var de så det blev bara 1 ½ palt. Men jag drabbades inte av den omtalade "paltshwiiimen".

Funderar om jag ska ha någon bok med mig på tåget....? Har laddat mp3:n med lite skön musik och jag har alltid datorn så om jag får jättetråkigt kan jag ju leka med den. Spela CIV kanske? Kicka Hannibals butt, mmm frestande.

Nej om jag skulle ta och svepa rummet med dammsugaren också, så jag inte har morrande grå tingestar när jag kommer tillbaka.

Ha det superbra alla söta människor!

Kommentarer
Postat av: Carolin

Hej Sara!
Jag hoppas att resa gick bra neröver och att du har det bra?=) Gu så skönt med lov. Idag kommer Dennis ner till Ö-vik, så det ska bli trevligt med sällskap i veckan. Niklas är i Umeå och jobbar, så honom ser jag inte mycket av alls. Imorgon blir det slalom för våran del. Jag håller tummarna att jag ska stå på benen hela dagen!!=P Ha det bra i veckan.
Kram Carolin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback