Helg

På torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest men fredag är ändå den dagen som är bäst ge mig då kyckling det gillar jag bäst... eller hur gick den? Ja hur som helst så var det ärtsoppa i torsdags (blää) och kyckling idag (yummiee). (Intressensmurfarna antecknar flitigt)



Igår fick vi reda på våra praktikplatser. Jag hade önskat följdande:

1. Skellefteå Dövförening

2. Stockholms Dövförening

3. Virginska (gymnasium)


Alla i klassen hade valt olika förstahandsval (förutom på de platser man kunde vara två men det var inte för många där heller), så jag var rätt säker på Skellefteå, men döm om min förvåning när det ändå blev Stockholm. Men det är verkligen inte illa, blir hur roligt som helst. Jag och Millan kommer att vara på samma plats. Det känns jättebra ^_^ Sämre blir det inte heller eftersom jag ska bo hos faster i två veckor. Jag som just funderade på hur jag skulle hinna dit ner i vår också, men nu var det problemet löst.



Efter skolan fick jag ett riktigt städryck, jag tänkte nä nu jävlar ska här städas, våga bara stoppa mig. Typ O_o
Tvättmaskinen fylldes snabbt också med kläder.....och ett usb-minne....ajaj... När jag tittade till maskinen såg jag något konstigt snöre som hade fastnat. Helvete! XP Men det hänger också på tork och förhoppningsvis går det bra att starta, om det gör det så vet jag att det blir rent i 40 grader.



Har även sett klart pilotavsnittet av Battlestar Galactica som jag lånad av Micke. Nästan 3 timmar lång, men när sista scenen var över drog jag efter andan. SHIT, hur ska detta gå!? De där Cylons är verkligen planerande, ojoj. Tror jag hinner se några avsnitt efter maten också. Sen ska jag gå över till Anna och se "Så ska det låta".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback