En alldeles för lång onsdag

Fullt ös medvetslös idag på förmiddagen. Mindy ser då alltid till att sätta oss i arbete. Som Anna resonerade så känns det jobbigt före Mindys lektioner med efteråt så har man fått en hel del saker uträttade, vilket känns skönt.
Det var folk här från Örnsköldsvik idag och blev guidade runt av Jonas i korridoren våran. Jag hoppas inte de blev skrämda av tempot som Mindy höll på lektionen våran som de kom in på. Hehehe. Vi i klassen blev också skärpta, nu måste vi ju visa oss från våran bästa sida. Aldrig förr har vi vart så snabba att komma på meningar. O_o

Ingen drama idag heller på grund av att Thomas var väldigt hes i halsen, han rosslade riktigt otäckt. Så efter drygt 2½ timme kunde vi börja med AO, där jag (tjoho) skulle hålla i ett ämne under lektionen. Gick helt okej, jag pratade om human trafficking och hur det är ett växanded problem, och då menar jag ett stort problem.



Så nu känns det som om jag kan glida på en räkmacka fram till helgen, halva veckan har gått och jag har gjort bort både siffertest, praktikplatsfunderingar och redovisningar.
 
He tjänns gåode bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback