Årets längsta dag

Nej det har inte vart trist på jobbet. Det har snarare varit fullt upp hela tiden. Herrejävlar vad folk handlar till midsommar. Ibland undrar jag dock var folk har låst in sin hjärna och tappat nyckeln? Ja, mejeriet är inte sådär jättestort, MEN nog ska alla in med sina 200 liters vagnar samtidigt och ta mjölk. Nä lämna dem en bit ifrån sig? Det hade jag inte tänkt på. Sen står alla och oj:ar sig över att just vagnarna är så stora. ;) Och i mitten av infernot står jag med 2 kartor vispgrädde och försöker röra mig. *hjälp* Tack och lov ska vi så snart som möjligt byta ut de stora asen till mindre igen.

Jo, årets längsta dag var det. Jo sommarsolståndet infaller idag. Ikväll ska, enligt SMHI, solen gå ner kl. 02.00 och upp kl 02.00 i Älvsbyn. Japp det stämmer. Den går inte ner, typ. Fast sedan vänder det och blir mööörkt....nej, *slap in face* possitiva tankar.

Ikväll ligger jag och tittar på tv med en popcornskål i knät.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Ja det är väl så man måste göra. Synd bara att inte alla kan vara trevlig mot mig.. =(
Hur är det med dig då? Kram Carolin

Postat av: Carolin

Hej. Tack så mycket! Jag ãr jãttenöjd, verkligen.. Allt är bra med mig. Ska snart sova. Det har varit vansinnigt varmt ute idag, jobbigt att jobba i värmen. God natt. Carolin

2007-07-03 @ 21:25:01
URL: http://www.crinolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback