Vi ser det snöar...

Ja här har det snöat hela dagen. Det knastrar härligt när man går i snön också ^__^ Så det är riktigt vitt överallt. Nice! Hoppas det är lite snö i Umeå i alla fall när jag kommer tillbaka dit.

Imorgon jobbar jag, bra, extra pengar är alltid bra. Lämnade in ansökan om sommarjobb idag också när jag var in på Konsum. Mamma har hittat en resväska åt mig också. Den jag har nu är så jobbigt att konka omkring på. Den nya har HJUL...wohoo ^__^ och den rymmer med också. Yes, mer skräp att bära på..eh..rulla på.

Hade en hemsk mardröm på morgonen så jag tordes inte somna om, lika bra att kliva upp XP Usch, drömde om att det spökade i mitt rum, riktigt läskiga spöken, som välte ur saker och hoppade fram framför en hela tiden och ringde i telefonerna. (Inte som de snälla som jag faktsikt har ;) )

Undar om jag ska spela lite Civ4 innan jag går och lägger mig... sitter och tjuvtränar så jag kan kicka Simons butt sen. *ondskefullt skratt*

Ha det! //Sara

"och jag såg nästan ingenting för snön som vräkte ner och hela tiden kom det bara mer och mer och mer.." - Mer och mer och mer av grupp som jag såklart tappade namnet på just nu! XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback