Träningsvärk

Haha ja den håller i sig fortfarande. Ujuj otränad eller? Visste inte att jag hade de musklerna :P
I lördags var vi på äventerysbad i Holmsund. Woho, inte så stort, men superskojigt iallafall. Jag är verkligen som en säl, ålar mig hit och dit i vattenbanorna ^_^

Under söndagen spelade jag och dennis badminton. Måste påminna skolan om att köpa nya badmintonbollar....vi har nog slaktat de flesta.

Igår var jag och anna och gympade. Anki hade ändrat programet lite också, det var kul med ett nytt...eller egentligen inte helt nytt, men ny musik och några ändringar. Kan man ge gärnet i slutet på ett annat sätt.
Simon bakade bullar igår, kände doften från 20 meters avstånd från huset. Kanske går och snattar en av honom? *lömsk blick*

Ikväll väntar innebandy. Spännande. :) Får se hur go och svettig man är efter det, hehe.



Grattis till Faster som fyllde år igår.  ^__^ Ringde igårkväll och grattade, vi hade inte pratat sen i julas, så det var jätteroligt ^__^ Får se när jag har tid att åka ner och hälsa på igen.



Hmm... ska jag ta en "powernap" eller börja pyssla med mitt fotoalbum. Beslutsångest, javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback