Fotoalbum & Bowling

I veckan tog jag mig i kragen och började pyssla med mitt fotoalbum som jag fick i julklapp. Fina tjockare svarta sidor och en vit penna. Jag köpte fotohörn när jag Lisa och Malin var i Lule och shoppade. Det svåraste, som alltid, är att komma igång med det hela. Så jag har pysslat lite varje dag efter skolan i veckan. Har jobbat på en liten sammanfattning av -06 och är nu klar, eller, åtminstone med alla bilder som jag redan hade framkallat. Självklart kommer inte alla bilder med eftersom det ibland tas över 70 bilder vid en del tillfällen. Har precis skickat iväg en ny beställning på foto så jag kan fortsätta sätta in bilder. Det är så roligt att ha kvar till senare. Just bara att få känslan av att sitta och bläddra i ett album, det var ju år sen senast. Jag ska fundera ut ett sätt så jag även kan ha några CD-skivor med alla bilder från det senaste året i albumet (ifall man är nyfiken och vill se verkligen allt från alla håll och vinklar) ^__^

Träningsverk i armar och ben har jag också. Gympan i måndags tog hårt på låren känner jag. Fast det börjar gå över nu, men igår var det nog värst. Jag har ont i armarna från i tisdags då jag anna och dennis var i gymmet. Förhoppningsvis ska skolan köpa in nya saker till gymmet, det låter verkligen superbra! Får några av våra maskiner är verkligen lätt antika känns det som. O_o

Igår var det vårat sedvanliga sektmöte i biblioteket. Där sitter vi i ljuset från mörkret och låter en annan värld uppsluka oss (eller nått).

Ikväll blir det en lite anorlunda internatträff, vi ska nämligen in till stan och bowla! Tjoho, vad roligt. Vi får se hur det går. Hoppas jag hittar formen någonstans...

Grattis till Anna som fyller år idag!!  Tack för fikat och varsågod för presenten från oss alla! *tår i ögat*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback