Idag, Tisdag

Haha, Lisa, det är så underbart roligt att läsa din blogg. Jag blir så full i skratt varje gång, PLUS att jag blir inspirerad av att skriva någon rad i min egen.



Idag har vi haft friluftsdag efter lunch. Dessutom är det fettisdag också, inte vet jag om det är vanligt att man gör något speciellt idag. (Förutom att äta semlor). Kanske ska vi röra oss så vi kan äta semlor med gott samvete. Eller rättning, de som tycker om semlor kan äta dem med gott samvete. Själv rör jag inte bullarna. För mycket grädde = blä. Mandelmassa = blä. Tyvärr blir inte bröd och florsocker nog flashigt att äta. ^__^



Träningsvärk som tusan i låren och rumpan. Fick världens tennissug i helgen, så jag och Jens spelade lite i söndags. Gud vad härlig känsla att få slå iväg en serv. Hela rörelsen, studs med bollen, upp med den i luften, håll kvar vänsterarmen, höja raketen, ihop med fötterna, böj knäna, när raketen är bakom ryggen, sen ta fart upp igen och smacka till bollen, sen sitter den i hörnet på servrutan....*ryser* Hahaha
Vi körde lite lätt volleyspel vid nätet. Eller lätt och lätt, det blev svettigt. Tror låren får lida av de snabba rycken i sidled. Härligt att vara på helspänn hela tiden och läsa av spelet. Tennis = bra reaktionsförmåga

Gympa igår i vanlig ordning. Förra gången gick ju bort på grund av min magsjuka. Usch. Men nu är det fina fisken igen.



Funderar om jag ska gå och sätta mid i DSB och jobba lite.... suck... kanske efter maten. Vi får se.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Liiisa

Så bra att du blir peppad och road, jag tror ibland att jag är lite för gnällig... :P Försöker vara lite duktig och uppdatera lite då och då så du kan kika vad dumheter jag har för mig, haha. Dumma du som ger mig skuldkänslor för att du är så duktig och tränar. *räcker ut tungan*

2007-02-21 @ 19:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback