Skilda vägar igen

Återigen en supertrevlig kväll med Malin, Henrik och Lisa. Vi fick bara två kvällar tillsammans den här gången, men det är mer än inga alls. Jag fick till och med en present lite i förskott, tusen tack igen :D Kortet kan vi dock diskutera, som sagt...hämnden lär bli ljuuuuv.

Vi får väl se när vi ses igen... någongång till sommaren mest troligt. Men det är inget att hänga läpp för, telefon och fenomenet internet finns alltid. Tack för att ni finns mina underbara vänner!

image11

Vi är ju alltid seriösa....*not*
image12



 

Kommentarer
Postat av: Carolin

Hej! Härligt att du fick träffa dina vänner några kvällar i alla fall. =) Som du skrev, bättre än inte alls.. Men det är aldrig kul att måste säga hejdå. =( Jag hade det bra. Det är skönt att vara ledig. Imorgon ska jag hälsa på Niklas hemma hos hans föräldrar. Han fyller år. =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback