Praktik - första veckan

Ja nu har jag och Millan gjort våran första vecka på SDF. Det känns mycket bra, fullt upp nästan hela tiden. Lite drygt att åka pendel i varje morgon...så tidigt ;P men det fungerar ändå bra. Tyvärr har jag dragit på mig en förkylning av alla nya bakterier och luftombyte...plus den kalla blåsten...jag skyller på det i alla fall.

Vi har hunnit med rätt mycket, besökt manilla, pratat med pensionärer, sett babytecken, tittat på diskussion om tolkar, föreläsning om dövashistoria, ordnat studiebesökplatser och avläst avläst och avläst. Mycket teckenspråk hela tiden, såklart... jag och millan har inte "pratat" med varandra på hela veckan typ. Känns jättebra, man förstår mer och mer känns det som.



Och nu har jag varit 20 år i drygt en vecka...hur känns det? Jo bara bra, jag har redan smakat på hur det känns, fick betala fullt pris när jag skulle köpa 7dagarskort på SL. Typiskt. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas allt är väl med dig! ^^

Du är tagen, läs min blogg!

2007-04-26 @ 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback