Återförening

På begäran, citat från "Härsken på Ringen":

Tre ringar för alvkungars mök på plan två.
Sju för dvärgar som borstar på alltför korta ben.
Nio för de nödiga som klämmer köttets deg.
En för murken herre som stånkar sig seg,
i motbjudande luva.

En ring att sitta på.
En ring att titta på.
En ring att i mörkrens rike
inte gitta nå,
i Fordor där skuggor får snuva.

Vackert, inte sant? Boken köpte jag i Göteborg när jag, malin och lisa var där för några år sedan. Den hade vi högläsning ut sent en kväll på hotellet vi bodde på. Herregud vad vi skrattade. Ujuj!



Ikväll samlades vi, the gang, igen efter att inte ha sett varandra allihopa samtidigt sen förra sommaren. Oj vad tiden går.
Tack för en trevlig kväll ni tre  ^_^ På vägen hem från Piteå, där vi hade käkat, såg vi lite renar. Här är bildbeviset:

     

Jag laddar redan för en superkväll imorgon också :D


Annars är det rätt trevligt att vara hemma. Körde de 28 milen från Umeå igår. Det blåste något otroligt mycket, jag fick hålla i ratten hårt annars hade jag legat i diket. Ibland krängde bilen till nästan obehagligt. När jag sen till slut fick svänga av E4:an och började köra inåt landet minskade vinden. Skönt det, rena semestern att åka på den vägen. Kom fram till Älvsbyn runt halv fem. Före tåget som Anna och Annika satt på ; ) hehehe.



Trevligt lov allihopa :D

Kommentarer
Postat av: Dennis

Åhh vad avundsjuk jag blir. Vill med se renar.
Det var tur att du kom hem hel.
Ha en skön Påsk.

Kram Dennis

Postat av: Carolin

Hej Sara! Vilka fina renar. En sån skulle man ha!=) Jag hoppas att du har det bra? Glad Påsk förresten!=D ..Jag saknar dig redan!! Kram Carolin

2007-04-07 @ 20:54:23
URL: http://crinolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback