Välkommen

Hej!

Jaha, har jag kastat mig ut i bloggrymden? Vi får se hur länge jag överlever innan jag har svävat iväg för långt. Nej, men skämt åsido, blev lite inspirerad av mina vänner som bloggar. Förhoppningsvis ska jag väl försöka fylla bloggen med lite kul info om vad som händer (tsp ^_^) i mitt huvud. Har ni otur så innehåller det bara vakuum.



Det första jag kan göra är att berätta om mitt val av namn. (Nej det tog mig inte en halvtimme att bestämma mig!!)

* Sara = Prinsess = Aranel (alviska)

Det tog inte lång tid att tänka ut men innan jag kom på det. Tänkte först ta Saruon eftersom VISSA kallar mig det i Strömbäck. ^_^ En riktigt rolig historia faktiskt, jag ska berätta den någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback