Juldagen



Star     I granen



Det var Julafton igår med allt vad det innebär. I år var det våran tur att ha julafton, så efter klockan 15 började folk dyka upp. Först kom morfar och Börje. Sedan kom kusinerna, Louise och Linda, med Lola, Larry och Karin i släptåg. Haha ^__^

Efter den goda maten satt alla och jäste i vardagsrummet och väntade. Till slut började vi dela ut julklapparna eller snarare var det Louise som intog rollen som tomte (utan luva och skägg). Skitbra jobbat Lollo! :D Det roligaste är ju julklappsöppnandet, när man får se vad alla har fått. I år tog det runt 2½ timme att bara ÖPPNA alla klapparna. Vet inte hur länge det tog att dela ut dem.

Jag är supernöjd med alla mina julklappar! Sitter för tillfället och luktar sockervadd ;)

Korten längst upp är tagna av mig. Lekte med macrofunktionen på min kamera. Är närbilder från julgranen. Haha. Kan berätta att granen bara är 2-3 ggr så stor som stjärnan! Årets mest uppkäftiga gran kan jag säga, men det är iallafall en gran.



Idag har jag, mamma och pappa suttit och tittade på den superspännande serien Heroes. Rekommenderas. Mycket snyggt gjord och storyn är jättebra. Är fascinerad över hur snyggt allt är sammankopplat.

Väntar i skrivande stund på att mina små snuttisar Malin och Lisa ska komma förbi om drygt en timme.


Hoppas ni alla hade en God Jul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback