Gott Slut!

Ja så var det inte många timmar kvar av det här året. Hur ska jag på bästa sätt summera 2006? Hmm...det har varit ett mycket bra år, mycket har hänt. Studenten i våras, flyttat 30 mil bort och börjat på ny skola. Träffat många nya underbara människor samtidigt som jag inte lika mycket har träffat mina vänner som också har flyttat iväg. =( Vi vet var vi har varandra så det känns skönt! Det var en stor förändring under året. Men det hela känns superbra ändå ^__^ Det är kul att se alla kort jag har tagit med kameran sen i april...det har blivit drygt 1000 bilder, borde ta mer. När hjärnan inte klarar av att minnas allt för korten hjälpa till att fylla i luckorna.



Hur ska jag fira det nya året då? Ja det blir en luuuugn kväll. Lisa kommer hit och vi två är "husvakter" :P Så det blir god mat och ännu godare efterrätt. Sorry Malin att du inte får vara med och äta upp kakan ^__^ Jag som har använt laktosfri grädde och allt!



Igår var jag och Lisa och hälsade på Emma, Sara och Karin i Emmas syrras lägenhet. Verkligen mysig lägenhet, allvarligt var det där en etta? Den var ju enorm :P
Trevligt att sitta och prata och höra vad folk har gjort under tiden man har vart borta. Här har vi till och med lite bilder från kvällen, otroliga TVÅ stycken ^_^

157317-5

Sara (sorry jag iiiiides inte vicka på dig)

157317-4


                                                                          Emma Karin und Lisa
  



Ni får ha det så bra allihopa, var ni än i vårt avlånga land befinner er!

- Gott Nytt År -


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var nog ändå snyggare med mig på sniskan ;)

2007-01-01 @ 22:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback